söndag 20 september 2009

Nya köket!

Fler bilder på vårt nästan färdiga kök. Spiskåpan har sambon gjort i plåt med en stor inbyggnadsfläkt, visst blev den snygg! Skåpen är IKEA-skåp som han byggt in och gjort fronter till, blev sååå nöjd!

Vi har också flyttat diskbänken under fönstret så jag fick denna fina utsikt när jag diskar. Sambon håller på att snickra luckorna till skåpen nu så jag visar inte hela köksinredningen än.


Detta är matplatsdelen med mitt bästa blocketfynd, en matbord för 300:- som blir 4.10 m med alla iläggskivor!!!



2 kommentarer:

  1. Ååå, vilken dröm att kunna stå och diska med denna utsikt!
    Vilket klipp med det fina bordet!
    Ha det bra, kram Kajsa.

    SvaraRadera
  2. Jag ser fram emot en kaffekopp i ditt kök samt att diska koppen efter mig!

    SvaraRadera